Právě čtu ... Svědkyně temnot

10:31

Se mnou je to občas těžké. Na horory se dívat nemůžu, protože bych pak v noci nevylezla z postele. Nemluvě o tom, že mi nesmí ani kousek ruky nebo nohy čouhat přes postel. Co si budeme povídat, nikdy si nemůžeme být jisti, co nám dřímá pod postelí - a já to zjistit opravdu nechci! A ne, prach na mysli opravdu nemám! 

Ale...

Občas mám náladu se aspoň trošičku bát, a proto jsem sáhla po knize s názvem Svědkyně temnot, jejímž autorem je Mike Ashley. Jedná se o sbírku jedenácti (zase číslo jedenáct, v poslední době mě to číslo trošku pronásleduje a ano, své dojmy k románu s názvem Jedenáct snad už brzy sepíšu) strašidelných povídek.

Zatím mám přečtené pouze první tři povídky, ale už teď můžu (alespoň za ty první tři) říct, že jsou vážně super!


Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Spolupracuji

Nejlepší knihy, žebříček knih ČBDB.cz

Flickr Images

Back to Top